Tillbaka!!

Hej igen!
Har haft en liten paus här ifrån ett tag! Men nu är jag på g igen och kommer antagligen börja blogga ganska mycket här framöver.
 
Ska också berätta att jag kommit in på sjuksysterutbildningen så jag kommer börja plugga den 21:a januari vilket ska bli skit kul! Ännu roligare är att jag kom in i Kalmar så den 19:onde flyttar jag alltså till kalmar för att börja plugga. Kommer antagligen bli ganska ensam i börjar så bloggen kommer nog vara ganska uppdaterad ;)
 
Så ni kommer få följa min resa till Kalmar och se hur det går för mig där!
 
Kontrar detta inlägg med en bild från Vemdalen


Kommentarer
tove

näääää inte kommer du bli ensam sötnos, du grejar det där galant. Vad kul! :D

Svar: haha jag hoppas inte det! Kommer nog bli skit kul ;)
nielsenn.blogg.se

2013-01-08 @ 21:46:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0