Sthlm över helgen

Idag var det sista skoldagen på våran första vecka! (om ni fattar?)
Det firade jag med att ta flyget upp till Sthlm och träffa min kärlek!
 
Denna vecka har varit otroligt rolig men också väldigt jobbig samtidigt för man har hela tiden varit på hel spänn och försökt att komma ihåg allt lärarna sa och samtidigt försöka att vara trevlig och social mot alla sina nya och kommande klasskamrater. 
Dom jag har varit med mestadels under dessa dagar är väldigt trevliga och jag ser fram emot 3 år med dessa männsikor. Hoppas verkligen att ni alla där ute också vågar ta steget och komma ifrån lite. Man träffar så otroligt mycket folk men man lär sig samtidigt att ta för sig och verkligen våga stå ut om man vill komma någon stans.
 
Våga ta er ut i världen och se lite nytt. Det skadar inte med lite nya erfarenheter, både bra och dåliga!
 
Bild från nollningen igår
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0