dag nr 1

Hej hej och åter hej! Förlåt för att det varit sådan dålig uppdatering men har haft sjukt mycket dom här senaste dagarna!
 
Igår träffade jag klassen för första gången och jag trodde alvarligt talat att jag skulle få vara själv restan av mitt 3 åriga liv här. Men icke sa nicke! Har träffat jätte många trevliga människor som kommer från hela landet, vilket jag tycker är väldigt roligt då alla inte kommer från Kalmar.
 
Vi började med uppropp och sedan gick vi egenom hur dessa 3 år ska se ut och massa annat. Sen vart det då lunch vilket jag fasade för eftersom jag inte hade någon att vara med. Det slutade faktiskt med att under just den lunchrasten skaffade jag mig mina vänner som jag antagligen kommer umgås med dom kommande 3 åren. 
 
Sen vid kl 4 så gick vi på rundvandring på stan och slutade på ett ställe som heter palas. Där inne fick vi lite drinkar, mat och massa med roliga uppträdanden. En av dom bäste festerna jag varit på. Alla var as taggade och folk dansade på stolarna och var bara allmänt glada av alkoholen och alla nya människor. 
 
Kom faktiskt hem väldigt tidigt då jag hade skola idag med. Men kvällen var väldigt lyckad och jag hoppas att vi kommer ha många sådanna kvällar framför oss!
 
 
 
 


Kommentarer
Julia Eriksson

GLÖM OSS INTE BARA UNGJÄVEL!! <3

2013-01-24 @ 10:56:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0