cellens och dens anatomiska uppbyggnad

Hej och hå!
Har varit så sjukt mycket nu i skolan så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Började skolan kl 9 idag och kom hem vid halv 7. Under dom 9 och en halv timmarna har jag hunnit äta, kissa och plugga.. Cellen är fan inte en lek och fyfaan vad svår den är. Tur att man har så många i klassen som inte heller kan det så alla hjälper alla.
 
På lördag börjar melodifestivalen och då ska jag och några tjejer från klassen gå hem till Hanna och bara ta det lugnt och mysa lite. Ska först äta ute och sen köpa hem massa godis och gott och sedan ska vi betta om vem som vinner hela skiten! Vi får se om killarna i klassen också kommer över! Roligt med mycket folk.
 
Har börjar vänja mig nu med att bo här nere. Alltså visst är det jobbigt att inte komma hem till min Oliver men han kommer ju ner till mig snart! Och nu är det bara 3 dagar kvar innan jag får lägenheten!! :D
 
Bjuder på världens roligaste bild såhär i vintermörkret!
Saknar er mina solstrålar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0