3 februari

Hejhopp i skogen! 
Nu har jag äntligen kommit till rätta i min lilla lägenhet/ rum. Dom första 2 nätterna var inte att leka med men nu känns det faktiskt riktigt bra och jag ser fram emot när alla mina tjejkompisar och familj får se hur jag bor! 
 
Idag har pappa varit och sagt hejdå innan han drog till stockholm, jag har storhandlat och varit ute och gått med tejerna. Ikväll ska jag nog till Hanna och kolla söndagsfilmen och sen blir det nog sova hos Amanda, är en bra bit från Hanna till mig och Amanda bor närmre! Imorgon är det föreläsning från 09-12 och sen är det hopp och lek! Skönt med tidiga dagar :)
 
Bild på rummet!


Kommentarer
Padre

Lite tomt på väggarna, det får du o mamsen fixa i nästa vecka när hon åker ner!

2013-02-05 @ 23:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0