Vecka nr 1 avklarad

Tjeena mittbena!
 
Nu har jag varit på akuten i en vecka och jag är super nöjd! Det är skit roligt och alla är as trevliga och hjälper gärna till om jag behöver hjälp. Imorgon ska jag vara på akutläkardisken vilket är den största patientdisken på akuten. Var på treaget hela förra veckan och det var som jag hade hoppats, mycket blodprover och massor med roliga människor.
 
Nu har vi också sålt vårat hus så i december flyttar vi antagligen till en lägenhet i Tyresö centrum för att vänta på att våran lägenhet är klar. Det är mycket som har hänt den senaste månaden, bara bra saker också så jag är helnöjd med allt! Bättre kan livet helt enkelt inte bli ♥
 
Bild från i sommras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0