Insperation

Något som ger mig insperation till träning är när man ser resultat. Om man t.ex. har tränat ett tag och märker att man har gått ner i vikt eller att kläderna börjar sitta löst då får man en kick och vill träna mer för att se fler resultat.
 
Något annat som jag inspereras av är när andra lyckas gå ner i vikt eller klarar av de mål som de satt. Om dom klarar det så kan jag också göra det. Hoppas jag.
Dock är jag en sådan person som ofta ger upp. Jag håller igång i ungefär en vecka, sen så orkar jag inte. Tänker att jag ska ta tag i det snart men så blir det aldrig. Därför är det lättare att träna med någon, då har man någon som stöttar en eller tvingar en att träna.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0