Sjukt bra dag!



Ojoj vilken dag!
Idag gick jag med en av mammas kompisar som jobbar som narkossjuksköterska. För er som inte vet vad det är så är en narkossjuksköterska en sjuksköterska som har kolla på alla läkemedel och ser till att patienten inte har ont och är sövd.
Idag så gick jag med henne och jag fick vara med på 2 operationer. En prolaps (ändtarm) och en tumör på tarmen. Sen när operationen var klar så fick jag känna och hålla i tumören, så nu har jag mitt lilla lyckorus o typ 2 veckor frammåt!!
Sen ringde dom också från sös som jag sökte jobb till igår och frågade om jag kunnde komma på arbetsuntervju på onsdag så min dag har varit AWESOME!


Kommentarer
Julia

Ska du börja jobba på sös?!! :D

2012-03-06 @ 11:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0