8 Juni 2012

Fyfan vilken jävla dag! Jag och Stephanie gick upp vid 5 för att vara på champangefrukosten 06:45. Sen till skolan för att ta skolfotto, vara i aulan, äta lung få betyg och sen SPRINGA UT! Det var värsta trycket precis innan utspringet och när dom sedan öppnade dörrarna så sprang alla skrikande ut och den känslan är obeskrivlig.
Vart sedan flak som var oförglömligt. Så härligt att bara stå och skrika och få dansa ut sig all glädje, speciellt nät vädret var på topp.
Kom sedan hem och där väntade mina vänner och familj. När jag började öppna mina paket så får jag världens bästa present av Julia Eriksson. Så på måndag bär det av till Grekland med Julia och Stephanie. Bara vi 3. Ska bli så sjukt skönt med en liten semester innan det riktiga livet börjar. UTAN SKOLAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0