Lunchdate

Sitter och håller på att göra mig iordning för en lunchdate med en kompis. Idag är det men ända lediga dag, sen är det 6 underbara arbetsdagar som väntar på mig.. 
 
I lördags fyllde Karin äntligen 18 och det firade vi med en utgång. Det var helt okej, dock så har killarna drabbats av någon cellbrist i hjärnan för deras raggningsrepliker börjar bara bli sämre och sämre för varje gång man går ut. (nu låter det som jag får ragg varje gång men så är tyävrr inte fallet..)
I lördags var det en kille som kom fram till mig och sa "sluta vara så söt"?
Vad ska jag svara på det lixom? "jag vet, men jag är tyvärr född såhär! inget jag kan göra"?
amatörer...
 
Bild från i lördags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0