Julia Eriksson 18 år





Det vart en väldigt bra kväll igår. Lite mycket dricka dock men vad gör man inte för bästisen ;) jag och Julia träffade tjejerna vid plattan och sedan gick vi till stureplan. Vi satte oss på en uteservering och jag började med ett glas vin medans de andra åt. Sedan kom Marlon och han beställde in en vinflaska och sedan runt 10 betällde vi in en till!

Vid 11 var det dax att börja dra sig till något annat ställe så jag, Julia, Stephanie och Marlon drog till kungsträdgården och gick till en grog där det var slagertema så jag drivdes jätte bra! Sen bar det hem till älsklingen. En väldigt bra kväll med de bästa tjejerna, jag älskar er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0