Autumn is beautiful


Vädret idag har varit underbart. Underbar sol och allt runtomkring har haft otroligt fina färger.
Hösten är nog en av de färgladaste tiden på året. Ta vara på det!

Var ute på tomten idag och sprang runt lite med Sigurd och då hörde jag massa skratt och skrik från parken så gick till stängslet och tittade ner. Då ser jag massa skolbarn som springer runt och leker i klätterställningarna och jagar varandra, var super nära på att bara hoppa över stängslet och hänga på dom. Det är tråkigt att vara "vuxen". Jag menar om man skulle se mig och Oliver jaga varandra och sånt skulle folk typ springa fram och slå ner honom för de tror att han ska våldta mig.

Jag ska helt enkelt uppfinna en krympningsmaskin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0