En bra sista fredag på lovet

Har inte orkat lägga utt bilderna än från kolmården. Är små många bilder så jag ska sätta mig ikväll när jag är hos Oliver då jag har lite snabbare internet!

Igår var jag på "klassåterträff" eller vad man nu kan kalla det. Super kul var det verkligen! vi åt hemagjorda pizzor och till efterätt fick vi choklasmoss(!!), chokladtryffel och kladdkaka blandat! Hur gått som helst :) Sedan bar det av in mot café opera som hade en DJ tävling där en av våran komis jobbade, så vi gick runt med henne ett tag och sen stod vi på dansgolvet hela kvällen. Killarna som spelde var jätte duktiga och när klockan blev runt 1 började vi dra oss hemmåt då alla tråkmånsar var trötta och hade ont i fötterna -.-

Jag kom iaf hem till oliver vid 3(?) och la mig direkt i sängen och somande! Hela kvällen var superlyckad och bättre kunde jag inte ha det, en riktigt bra sista fredag på lovet!


Gammal bild från 24/10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0