Mycket på en gång


(Gammal bild)

Ojojo, har varit fullt upp med praktiken och två års firande och födelsemiddagar m.m. så har inte haft någon tid alls att skriva. Har inte riktigt kännts som det viktigaste just då.

Nu har jag kommit in i en period då jag vill göra massor med saker men har varken pengar eller tiden att göra det. Jag vill börja träna, träna, träna och träna. Har massor med energi i kroppen och gå ut och spinga har aldrig varit något jag gillar. Sen vill jag tatuera mig, och pierca mig, och göra något galet som man sedan kan berätta om för sina barn. Jag vill göra lumpen men är för rädd att det ska vara för hårt och jobbigt för mig.

Ifs är jag bara 18 så jag har "hela livet på mig" som de gamla säger. Mitt första projekt just nu är att gå ner och göra något att äta! Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0