Dan före dan



Kolla hur mycket snö vi har!!
Tycker jätte synd om er som inte har någon snö.. Blir liksom inte samma julkännsla om det inte finns någon snö!

Och imorgon är det äntligen julaffton. Gud vad det ska blir kul! Är fortfarande som ett barn, igår satt jag och klämmde och kännde på alla paket oh räknade hur många jag skulle få. De tråkiga är att min sötnos är kvar i sthlm. Ville gärna ha honom här, men det får bli nästa jul!

Nu ska ni få se hur min dag imorgon ska se ut:
- Åk lite snowboard
- Tomten kommer till "centrum" så vi ska dansa runt granen och drick glögg med alla andra skidåkare
- Åka lite till
- Gå in och fixa sig och gå till Mogrens på julmiddag (kolla kalle-anka också)
- Gå hem och ÖPPNA PAKET!!!
- Kolla tv och bara mysa!

Såhär har våran julafton sett ut sen 5 år tillbaka, en riktig tradition helt enkelt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0